Monday, June 30, 2014

ενας ατερμονος χορος..

η μουσικη ξεκιναει..η μελωδια ειναι σιγανη..στο φοντο ενα ζευγαρι να χορευει τανγκο..να χορευει εξω απο το χρονο..διχως χθες διχως αυριο..κοιταζονται στα ματια..για λιγο γιατι τα ματια δεν αντεχουν πολυ και χαμηλωνουν..σηκωνονται παλι να συναντηθουν απο επιθυμια.. την αγγιζει σαν κατι πορσελανινο..χορευει και νιωθει οτι πεταει..ολα οσα ζουμε ολες μας οι στιγμες πως εκτοξευονται στον αερα?χαρισε μου μια στιγμη..εναν χορο και ας σε χασω μετα για παντα..χαμηλωνει ξανα τα ματια..αν σε χασω θα χαθω μεσα στην απουσια σου..η αποφαση ειναι δικη σου..και μαζι με αυτην και εγω..το χθες κενο το αυριο υποσχομενο.. να εισαι πλαι μου..μοναχα αυτο σου ζηταω.. να εισαι πλαι μου οταν ο κοσμος με ματωνει.. να εισαι διπλα μου οταν γελαω γιατι καμια χαρα δεν μοιαζει ολοκληρη οταν δεν εισαι πλαι μου να την μοιραστουμε.. καμια στιγμη δεν κυλαει δεν αποκταει νοημα και υπαρξη οταν δεν εισαι εκει να την ζησεις μαζι μου.. θα στεκομαι καπου εκει κοντα σου αφαντη να ημερευω την σκεψη σου οταν θεριευει.. να προσεχω την ανασα σου οταν αναπνεεις και να διωχνω μακρια τις κακες σκεψεις που σκονιζουν το μυαλο σου.. θα ειμαι πλαι σου οταν με χρειαζεσαι και θα περιμενω ησυχη λιγο πιο μακρια ποτε θα με χρειαστεις παλι.. θα μου λειπεις θα σε ζηταω θα πιανω μια γωνιτσα πλαι σου..  και εσυ σαν δεντρο θα ανοιγεις την φυλλωσια σου να με σκεπαζεις τα μεσημερια που ο ηλιος καιει σαν φωτια.. να απλωνεις τον ισκιο σου να ησυχαζεις τον φοβο μου.. ετσι θα ζουμε σαν ενα δεντρο που εγειρε πανω στο χωμα που το φυλαει.. θα χορευουμε εναν ατελειωτο χορο αγκαλιασμενοι ο ενας συνεχεια του αλλου.. μπερδευτεηκαμε τοσο που δεν ξεχωριζει ο ενας απο τον αλλο.. κοιταζω την εικονα μου και σε βλεπω να με σκεπαζεις.. βλεπω τα ματια σου και βλεπω την αντανακλαση μου..

No comments: